WARUNKI UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie rejestracji uczestnika za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie konferencji oraz dokonanie wpłaty na konto IBDiM w banku Pekao SA
nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem "iCRASH’24, imię i nazwisko".|
LICZBA Z MIEJSC Z NOCLEGIEM ZOSTAŁA WYCZERPANA!
PROSIMY O REZERWACJĘ NOCLEGÓW WE WŁASNYM ZAKRESIE W OKOLICZNYCH HOTELACH
Liczba miejsc jest ograniczona. O ostatecznym przyjęciu zgłoszenia uczestnictwa decyduje kolejność wpłat.
Zgłoszenia udziału można dokonać do 23 września 2024 r. Po tym terminie dokonanie zgłoszenia jest możliwe na podstawie indywidualnego ustalenia warunków z Organizatorem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA HOTELU
Liczba miejsc w hotelu, w którym odbędzie się konferencja jest bardzo ograniczona. W przypadku wyczerpania miejsc polecamy inne hotele znajdujące się w pobliżu.
WARUNKI REZYGNACJI
Rezygnacja z udziału w konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W przypadku rezygnacji z udziału w terminie do 12.09.2024 r. koszty uczestnictwa zostaną zwrócone w całości. Po tym terminie koszty uczestnictwa nie będą zwracane, a materiały konferencyjne zostaną przesłane pocztą.
Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.