| 26 |
26 września 2024 |
|||||
| 10:00 - 11:00 | Rejestracja uczestników / Powitalna kawa | |||||
| 11:00 - 11:15 | Otwarcie konferencji |
|||||
| 11:15 - 11:45 | Wykład inauguracyjny - Konrad Romik, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego | |||||
| Sesja I | ||||||
| 11:45 - 13:00 | Systemy biernego bezpieczeństwa ruchu | |||||
| Prowadzący - Janusz Bohatkiewicz, Instytut Badawczy Dróg i Mostów | ||||||
| 11:45 - 12:00 | Przegląd metod projektowania połączeń barier w oparciu o CEN/TS 1317-10:2023 - Krzysztof Waszczuk, Saferoad Restraint Systems sp. z o.o. | |||||
| 12:00 - 12:15 | Innowacyjna rodzina promieniowych terminali drogowych o zwiększonych parametrach pochłanialności energii - Krzysztof Waszczuk, Inter Metal sp. z o.o. |
|||||
| 12:15 - 12:30 | Ultralekkie bezpieczne bariery drogowe i mostowe ze stali o podwyższonej wytrzymałości i nowatorskim systemie montażu - Michał Karkowski, Instytut Badawczy Dróg i Mostów | |||||
| 12:30 - 12:45 |
Innowacyjne i nowoczesne rozwiązania urządzeń BRD do zastosowania na łukach i zabezpieczenia przeszkód punktowych - Łukasz Nalewajko, MEISER Road Safety Sp. z o.o. | |||||
| 12:45 - 13:00 | Q&A | |||||
| 13:00 -14:00 |
Lunch |
|||||
| Sesja II |
||||||
| 14:00 - 15:30 | Systemy ITS w BRD | |||||
| Prowadzący - Jan Kempa, Politechnika Bydgoska | ||||||
| 14:00 -14:20 |
Rola i znaczenie systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym dla BRD w Polsce - Andrzej Kolasa, Główna Inspekcja Transportu Drogowego |
|||||
| 14:20 -14:40 | Inteligentny autonomiczny rozproszony system rozpoznawania, analizy i zarządzania ruchem w obrębie skrzyżowań - Rafał Zdyb, KRZ |
|||||
| 14:40 -15:00 | Poprawa bezpieczeństwa w strefie robót drogowych dzięki cyfryzacji i C-ITS - Igor Mikolášek, Centrum Badań nad Transportem (CDV), Republika Czeska | |||||
| 15:00 -15:20 | Potencjał sztucznej inteligencji w sterowaniu ruchem drogowym - gdzie jesteśmy, co możemy? - dr inż. Damian Iwanowicz, Katedra Inżynierii Drogowej, Transportu i Geotechniki, Politechnika Bydgoska | |||||
| 15:20 -15:40 | Q&A | |||||
| 15:40 - 16:00 | Przerwa kawowa | |||||
| Sesja III |
||||||
| 16:00 - 17:15 | Badania zderzeniowe systemów biernego bezpieczeństwa ruchu | |||||
| Prowadzący - Michał Karkowski, Instytut Badawczy Dróg i Mostów | ||||||
| 16:00 -16:20 |
Innowacyjne podejścia do badań urządzeń BRD - Dawid Bruski, Łukasz Pachocki, Mikołaj Miśkiewicz, Krzysztof Wilde, Wojciech Witkowski, Politechnika Gdańska | |||||
| 16:20 -16:40 | Aktualne badania nad pasywnymi systemami bezpieczeństwa ruchu w infrastrukturze drogowej w Niemczech - Moritz Grimmelsmann, Federal Highway Research Institute (BASt), Niemcy |
|||||
| 16:40 -17:15 | Q&A | |||||
| 19:00 | Uroczysta kolacja | |||||
| 27 |
27 września 2024 |
|||||
| 9:15, 9:35 | Wyjazd z hotelu (zapewniony transport autokarowy) | |||||
| 10:00 - 13:00 | Testy zderzeniowe na poligonie badawczym w Inowrocławiu | |||||
| 13:00 - 14:00 | Obiad | |||||
MIEJSCE KONFERENCJI
|
26 września 2024 r. |
27 września 2024 r. |
|
Saline Hotel |
POLIGON Towarowa 5/2
88-110 Inowrocław
|








